onsdag 15 december 2010

2-0 till mamma


Jodå en amningsfri natt! Helt galet. Har aldrig hänt innan. Det blev ingen skrikfri natt (långt ifrån skrikfri) men jag stod på mig. Jag vaggade och tröstade, gosade och tvingade i napp gång på gång och varje gång somnade han efter ett tags hysteriskt utbrott. Han sparkade vilt omkring sig och slog nappen ur handen på mig. Han ålade som en orm och för att desperat komma till mina bröst men jag vände honom beslutsamt bort så han låg med ryggen mot mig. Han blev så jävla störtföbannad!
Han ammade sista gången på kvällen runt kvart i nio och första gången på morgonen klockan halv sju och somnade om i två timmar. Bvc-Maria kommer bli mycket stolt! Nu är det gjort och nu är det bara att fortsätta.
Känner mig ganska stridslysten. Detta kommer nog gå bra.
GOD JUL



sussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar