måndag 13 december 2010

Man får vad man betalar för och ibland inte ens det!

Jag har upptäckt torrschampo! Jag skulle entusiastiskt upplysa mina vänner om denna nypåfunna genialitet när jag märkte att den inte alls var nypåfunnen. Alla hade redan blivit frälsta förutom jag...
Köpte ett bra torrschampo från en frisörska vilket blev räddningen för en ensamstående mamma som inte alltid kan prioritera att tvätta håret :-/
Det räckte länge och håret blev glansigt och kändes rent! När det tog slut var det dags att köpa nytt. Pengar är inte något som finns i överflöd nu i och med alla julklappsinköp så jag fick köpa budgetvarianten för 45:- från Kicks... Det SUGER! Att leva över mina tillgångar är något jag har blivit lite av ett proffs på men efter att jag blivit mamma får jag bita i det sura äpplet och bara gilla läget. Håret blev inte skinande och fint utan torrt och stelt. Inte ens värt ynka 45:-! Det blir att önska sig kvalité i julklapp ;)



varning för skitkvalité


3 kommentarer:

  1. Jamen jag vet..! Den där har jag men jag använder den aldrig för den suger... Vad hette den braiga??

    SvaraRadera
  2. Gud, jag kommer inte ihåg för jag slängde flaskan. Det kan ha varit ICE. Jag ska köra på Tigi nästa gång. Älskar deras Bed Head produkter. Finns en som heter Rockaholic Dirty Secret Dry Schampoo som jag ska köpa. Rea på nätet. 139:- annars 171:- (fast nu hittade jag en sida där den kostade 149:-)
    Den har en kompis till topparna som kan passa dig efter föreställningslit på håret. Rockaholic Dry Conditioner. Har alltså inte provat men det är nästa inköp! Eller julklappsönskning ;)

    SvaraRadera
  3. Tack! Ska nog prova. Skriv om den var bra sen..!

    SvaraRadera