söndag 26 december 2010

Le och se glad ut!

Köpte en styck locktång från en riktig bitch som tydligen inte förstår innebörden av att vara service minded. Jag med min beslutsångest kan nog irritera livet ur stackars butiksbiträden men det är f-n bara att bita ihop och se glad ut! Jag har själv jobbat med försäljning och har stött på en och annan riktig pain in the ass-kund men om man vill att det ska gå bra för butiken får man ta en och annan idiot. SÅ jobbig är jag absolut inte och jag är alltid väldigt glad och trevlig. Jag ville helt enkelt bara veta hur stora lockarna blev om jag valde 38 mm-tången. Det hade hon svårt att förklara, förståeligt. Sen kom jag tillbaka 30 sekunder senare och bytte till 25 mm. Big deal. (Priset var ju samma).
En gång försökte jag hjälpa en kund med att hitta en perfekt danssko som inte klämde och gjorde ont i ena stortån. En timme och 78 storlekar senare plus ett förbannat klagande från tanten, säger hon att det kanske gör ont i tån efter operationen hon gjorde FÖRRA veckan. Ja det KAN ju ha med det att göra. Tack för den!

Jag köpte torrschampo. Det blev inte någon budgetvariant denna gång och tyvärr var det ingen rea på något av det jag köpte heller. Typiskt! Men glad är jag ändå.

Köpte en liten sak till en av mina älsklingar från L.A som kommer hit till nyår.
Får se vad hon tycker.
Min son fick inget :-/ men ska väl nog kunna hitta en liten mellandagspresent åt honom i morgon.
Nu är Morden i Midsomer slut och jag ska läsa lite Harry P. och sen sova... tills Timothy vaknar igen, och igen... Och igen!
Skrutt!



mitt nya torrschampo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar