lördag 18 december 2010

Kul med trion

Träffade Maria på tåget hem till Trollhättan och blev medbjuden på en liten förfest med Maria, Andrea (som jag inte träffat på hundra år) och Johanna. Mycket trevligt. Jag drack julmust för jag körde. Släppte av brudsen på stan och åkte sen hem till min plutt hos mormor och morfar.
Boobsen spricker snart för jag har inte ammat sen klockan 7 i morse.
När jag kom in i badrummet och såg hans lilla tandborste fick jag nästan tårar i ögonen. Saknar honom fast han ligger i rummet bredvid och sover.
Hans tredje tand började synas idag. Premiär på överkäken.
Stolt!

GOD JUL!




miniborste

1 kommentar:

  1. Yeay! Timothy is getting more & more teeth. I can not wait to see my little man. I love and miss you both very much! Merry Christmas!!! - Derrik Meador

    SvaraRadera