onsdag 29 december 2010

L.A-besök!

Fick ett whatsapp (en fantastisk sms-tjänst som bara vi med iphone kan ha) av Raihanna inatt där hon meddelade att hon sitter på planet till London för byte till Sverige!!!
Är väldigt exalterad då jag inte träffat henne på ett år, sen jag flyttade från L.A.
Hon ska vara här över nyår. Fler svenska L.A-vänner kommer också. Några som redan flyttat hem och några som bara är här och hälsar på familj över jul.
Och inte nog med detta, BEN kommer också! Ben är vår kära (och enda) kanadensare i vårt äskande L.A-gäng.
Åh vilket fantastiskt nyår det kommer bli!
Dom har ju inte träffat min grabb än. Jag lämnade dom när jag var gravid i vecka 22 så dom har bara sett en liten liten tjockismage och dom hemska monsterbilderna från 3D-kliniken i Burbank (fast jag tycker bilderna är jättefina).
Här är lite fina bilder bl.a. från en trevlig kväll i min och Jacquelines lägenhet precis bakom Kodak Theatre på Hollywood blvd.



Rai & Philip




jag & Jacqueline



aaron, men han kommer ju inte

Hade inga fler bilder på folk i min mobil där jag bloggar. Det får komma ett litet bildmontage senare.

Och slutligen:



en styck skrutt bakad i 19 veckor

Sen blev det såhär en halv graviditet och 9 månader senare:



jag tycker att han är rätt söt

1 kommentar:

  1. Rätt söt? RÄTT söt? Han är en jäkla Pampers-bebis, är vad han är..! ;)
    Fick liten nostalgiklump av bilderna! Och då var jag ändå bara där i knappt 2 veckor..!

    SvaraRadera