torsdag 27 januari 2011

Vårstäd

Tror inte det räknas som vårstäd när det fortfarande är Januari men det kändes som det idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar... Och jag städar bort julen! Jajjemen, nu hände det.
Den är ihop-packad på vinden.
Jag lovar ni kan få bildbevis!

Och inte bara det, lamor är uppsatta! Min nya hall-lampa och köks-lampa.... OCH äntligen köpte jag svarta antikljus till mina nya ljusstakar.
När vi ändå pratar mirakel kan jag också berätta att jag sa "nej" väldigt bestämt till en telefonförsäljare idag!!! Vem är jag, och vad har jag gjort med Louise?!




Kök



hall




ljusstakar... Och inga tomtar i fönstret!!!


2 kommentarer:

  1. Herregudcvad har hänt! Detta måste vara en alldeles fantastisk dag;). Anders och Malin skall fira denna dag också- dom har fått varmvatten mm;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, plötsligt händer det!! Ser fint ut!

    Och krya på er sjuklingar..! =/

    SvaraRadera