lördag 8 januari 2011

Hel-helg!

Har en fantastisk helg med mina L.A-homies.
Efter pyamaspartyt åkte vi (förjävla stressade) till Göteborg. Lämnade en sovande Timothy hos Annas mamma och åkte sen och gjorde stan! Vännerna Magnus och Jamie spelade på Peacock och där skedde nån typ av MI-reunion. Några svenskar som läste ihop samtidigt som vårt lilla gäng var också på spelningen. Så kul!!!

Efter Peacock staplade jag iväg på mina skyhöga nya klackar med hela stora gänget till Smaka och fortsatte natten där.
Kom hem runt fyra på morgonen efter en fantastisk kväll/natt!

Idag träffades vi på Husaren och fikade.
Åt middag på Salt & Peppar och nu sitter vi på Notting Hill och dricker öl (inte jag för jag är chaufför ikväll).
Timothy är hos Annas mamma ikväll igen. Det är ju lite speciellt eftersom Rai och Ben är här, annars vill jag inte vara ifrån min skrutt så mycket.

Kommer sakna dom!!!







Magnus Lervik och Jamie Meyer







Husaren







Rai fixar notan som vanligt

Notting Hill:





Jaqueline, Johan, Rai & Lou







Ben, Emelie & Anna







Joakim & Staffan

2 kommentarer: