onsdag 26 januari 2011

Utslagen

Tim har feber och hans slöhet smittar av sig. Jag är helt passiv. Ligger i soffan och glor på språkmenyn på Eddie Izzards Unrepeatable för jag orkar inte resa på mig och hitta fjärrkontrollen till dvdn.
Timothy sover på min mage. Skulle kanske också behöva sova, men det betyder att jag måste flytta på mig till sängen eller flytta på massa grejjer i soffan så jag kan lägga mig åt andra hållet... Skitsamma.
Jag har chokladen inom räckhåll, vad mer behöver jag?!




My fabulous Eddie!!! ... ( JA det är en tomte ni skymtar i högra hörnet, NEJ jag har inte tagit bort julpyntet än)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Förlåt att jag skrattar i din "misär", men det är så klockrent... Både tomten och att man liksom fastnar på menyn. ;D

    SvaraRadera
  2. Just ja, krya på er också! =)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ;) Skratta får man, åt sån här i-landsmisär ;) puss

    SvaraRadera