fredag 1 juli 2011

Njut av det lilla

Jag vill bara säga att jag älskar att shoppa! Underbar njutning som är mig förunnat alldeles för sällan! Därför älskar jag att handla mat. Storhandla, menar jag nu. Att riktigt få gå lös på ICA och handla upp halva affären. Detta är nämligen legitim shopping. Man behöver mat! Det är liksom okej att lägga sista kronan man äger på mat. Och man känner sig så rik när man kommer hem med alla kassarna.

MEN... jag måste ha ett riktigt städat kök när jag kommer hem. Det måste vara rent och organiserat i skåpen, kylen och frysen... annars försvinner halva njutningen. Det blir liksom inte roligt att packa upp all mat annars.
När jag skriver detta inser jag att jag nog är lite sjuk i huvudet, men kanske finns det någon mer som är som jag?







Nu jävlar ska det lagas mat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar