torsdag 7 juli 2011

Tassimo

Idag har min kaffemaskin från Tassimo kommit.
Jag är medlem i Buzzador, vilket betyder att jag får erbjudande att vara med i olika kampanjer.
Antingen får man köpa till ett mycket billigt pris eller få gratis produkter hem i brevlådan. Allt man behöver göra är att "buzza" om det (meaning: berätta och prata om produkten med sina vänner).

Idag kom alltså ett stort paket innehållande kaffemaskin som kan göra cappuccino, varm choklad, espresso, latte, macchiato, vanligt kaffe osv...
plus kapslar till ett värde av 300 spänn.
Elina kom över och hon drack cappuccino och en vanlig mellanrost och jag drack en varm choklad. Mycket gott!
Kul att ha en espressomaskin :) Vill vara med i fler kampanjer, tack!





Timothy öppnar paket






Välkomna hem på kaffe hos mig!

2 kommentarer:

  1. Naaajs, du fick den alltså..! Har gått med men inte fått erbjudande om någon intressant kampanj än. Bara typ PPM-fonder...

    SvaraRadera
  2. Wow!! That is A LOT of coffee! That should last you a few months. I love the picture of Timothy trying to open it lol I take it he thinks boxes that arrive are presents for him? Good to see that your raising him right by dressing him with the best band known to mankinds t-shirt, Led Zeppelin all the way ;-) give our little bundle of joy hugs and kisses for me. I love you both so much more than you will ever know Lou lou. Love, Derrik

    SvaraRadera