lördag 9 juli 2011

Nytt och lite mindre nytt

Ville bara visa lite kort och pyssel jag gjort den senaste tiden. När jag är klar med ett kort känns det som min lilla bebis (om jag blev nöjd) och har lite svårt att skiljas från det. Man har ju spenderat så mycket tid med skisser, klipp, klister och dekor att kortet får ett litet affektionsvärde. Så därför måste jag fota allt jag gör.

(Jo, jag gillar att få bekräftelse också )


Elina och Magnus bröllopskort:






Lille Eriks dop:





Exempel Hobbyhörnan:



En presentask till Bebis Liljefeldt/Möller:






Och ett matchande kort:






Födelsedagskort till Björkman:






Och dessa två exempel gjorde jag i veckan på jobbet:


























Och en liten exempelask:













Älskar min nya hobby! Väldigt avslappnande :)
Puss på er!


4 kommentarer:

  1. Så himla fina!!!
    Är jätteglad för vårt :)

    Tack snälla

    Hoppas annars du har en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Bra helg förutom att Timothy är jätteförkyld med feber och hela köret. Hoppas ni mår fint :)

    SvaraRadera
  3. WOW!! Louise, these are amazing. Seriously, you are so good at this! Love the one you sent me from Timothy too. Keep it up lady!! Cards by Lou Lou...yes, i think so ;) love you! - Rai

    SvaraRadera
  4. thanks sweetie :) Cards by Lou Lou does have a nice sound to it ;)
    Ah Rai, you should be my entrepeneur coach! Miss you a bunch, babe.

    SvaraRadera