torsdag 25 november 2010

Bloggstart

Sitter och njuter av praliner och rödvin... (och Treo pga huvudvärk pga av rödvin) hos min kära vän Annika Ville.
Vi har inte setts på tvåhundra år men sitter nu och bloggar på varsitt håll. Till bådas försvar måste jag säga att vi redan har betat av dom flesta ämnen under kvällens gång. Och vi sitter ju faktiskt i samma rum... bredvid varandra.
Pojksnacket gick relativt snabbt att gå igenom (torka?) förutom om 7 månaders-grabben som ligger och sover i sin vagn just nu. Min 7-månadersgrabb som heter Timothy och är mitt livs kärlek!
Premiär för första blogginlägget!!!
Tack för mig, nu ska jag vara social... Och gå och kissa!
Puss

Location:Villevillekulla

1 kommentar:

  1. Woho!! Välkommen i bloggträsket! Och till Hufvudstaden, du har varit mkt saknad. :)

    SvaraRadera